Бізнес-планування
Бізнес-план – це документ, в якому описуються всі основні аспекти конкретного бізнесу, аналізується ринок, планується подальша діяльність компанії, розраховуються витрати на ведення бізнесу.
Як показує світова практика, бізнес-план необхідний для всіх форм та видів підприємництва і насамперед для того, щоб ретельно проаналізувати ідеї, перевірити їх розумність, реалістичність і зменшити цим ризик невдачі. Крім того, бізнес-план необхідний для інвестування.
СТРУКТУРА БІЗНЕС-ПЛАНУ
Залежно від конкретного характеру та умов майбутньої діяльності (обсягу виробництва, виду продукції (послуги), її новизни тощо) склад і структура бізнес-плану можуть істотно відрізнятися, але змістовна сторона має бути однією і тією ж. Як правило, бізнес-план складається з наступних розділів: аналіз ринку, опис продукту (послуги), стратегія маркетингу, план виробництва, організаційний, фінансовий план.
Залежно від цілей, бізнес-планування виконується за кількома групами стандартів його складання. А саме: UNIDO, ЄБРР, BFM Group, KPMG, BP-Start UP.
ЗМІСТ СТАНДАРТНОГО БІЗНЕС-ПЛАНУ
- Резюме
- Цілі та завдання
- Аналіз ринку
- Продукт
- План маркетингу
- План виробництва
- Організаційний план
- Фінансовий план
Для того, щоб оцінити трудомісткість виконуваної роботи, її вартість і найкращі методи планування, проектування та оцінки, необхідно заповнити бріф на розробку бізнес-плану і відправити на e-mail.